Učit nebo neučit?  

aneb současná vzdělávací scéna mýma očima

Pohybuji se s nadšením v oblasti domácího vzdělávání, soukromého, státního  a církevního školství, alternativního vyučování včetně unschoolingu téměř 20 let. Ráda nabyté informace a postřehy předám také vám.

Stáňa

Veronika Pazderková
...
Jsem maminka, manželka a hudebnice. Tady a teď jsem snílek a romantik se slabostí pro vůni šeříku, mátový čaj a přívětivé kavárny.

Verča s holkamaNarodila jsem se v Brně, vystudovala umělecké gymnázium a konzervatoř, živila se jako učitelka hudby a asistentka pro handicapované studenty Masarykovy univerzity ve středisku Teiresiás. Jak už to tak bývá, s příchodem dětí se mi otevřely úplně nové obzory a nečekané výzvy. Pustili jsme se spolu s manželem a se Stáňou a Davidem Kratochvílovými do projektu i-staveniště a nyní si plním svůj dlouholetý sen muzikoterapeutického výcviku. Velmi nás oslovil koncept lesních mateřských školek. Individuální vzdělávání našich dětí byla jedna z možností, o kterých jsme s manželem uvažovali, ale nakonec jsme se se s ohledem na povahu starší dcery rozhodli pro brněnskou Waldorfskou ZŠ, jejíž atmosféra nás nadchla.

ČlánekKategorieVytvořeno
Jak jsme zařizovali odklad povinné školní docházkyblog21.04.2017 12:45